کد خبر: ۹۷۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۱۰ مهر ۱۳۹۵
مربی تیم قشقایی شیراز:

فقط از ورزشکارانم خواستم خودشان باشند/در این بازی استرس کمی داشتم

مربی تیم قشقایی شیراز ضمن تشکر از حمایت تماشاگران در بازی برابر پرسپولیس تهران گفت: چون می خواستیم با تیمی بازی کنیم که فراتر از آسیا بازی می کند استرس نداشتم فقط از ورزشکارانم خواستم خودشان باشند.

به گزارش شیرازه  اصغر اکبری مربی تیم قشقایی شیراز در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی پرسپولیس تهران و قشقایی شیراز اظهارداشت: از شاگردانم تشکر می کنم که مسائل مطرح شده در تمرینات را به خوبی پیاده کردند و توانستیم با باتوجه به وضعیت  موجود خودمان نتیجه مطلوب را کسب کنیم.

وی افزود: به بازیکنان تیم قشقایی گفتم چند سالی است شیراز در سطح فوتبال مملکت دیده نشده است و این بازی می تواند نمایشگاه فوتبال فارس و ویترینی برای افتخارات شما شود زیرا ورزشکارانی بومی هستنید که کمتر دیده می شوید اما امروز با تلاش بیشتر می توانید فعل خواستن را انجام دهید.

مربی تیم قشقایی شیراز اضافه کرد: وقتی عملکرد خوب باشد ، تمرینات را خوب انجام دهید به خودی خود نتیجه می گیرد که خوشبختانه ورزشکاران قشقایی امروز مثل واحد منسجم با انضباط کار دفاعی انجام دادند و اگر نفرات جلو خودشان راباورداشتند گل دوم را نیمه اول می زدیم.

اکبری ضمن تاکید بر اینکه در این بازی استرس کمی داشته است، بیان کرد: چون می خواستیم با تیمی بازی کنیم که فراتر از آسیا بازی می کند استرس نداشتم فقط از ورزشکارانم خواستم خودشان باشند.

وی عملکرد برانکو در فوتبال ایران را مثبت ارزیابی کرد و افزود: یکی از کارهای مناسب برانکو از بین بردن بازیکن سالاری بود و در ادامه تبدیل تیم پرسپولیس به یک واحد منسجم بود.

مربی تیم قشقایی خاطرنشان کرد: اگر ملی پوشان پرسپولیس در بازی حضورداشتند به طور حتم شاهد رقابت دیدنی تر بودیم و بازی زیباتر می شد.

اکبری سپس عنوان کرد: خداراشکر که این تیم متعلق به ترک زبان های قشقایی ایران است که هرجا می رویم ما را حمایت می کنند و به بازیکنان انگیزه می دهند.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور پرشور تماشاگران در ورزشگاه حافظیه تصریح کرد: درگذشته زمان بازی استقلال و پرسپولیس شاید درصد کمی از ورزشگاه در شیراز متعلق به تماشاگران بومی بود اما امروز نیمی از ورزشگاه حافظیه توسط تماشاگران قشقایی پر شد که این استقبال نشان می دهد کم کم شیراز نیز مانند انزلی، بوشهر ، تبریز دارد به جایگاهی می رسد که تیم های بومی در شهر خودشان غریب نیستند.

مربی تیم قشقایی ضمن تشکر از مدیرعامل باشگاه، گفت: دکتر مقداد نجف پور در شرایط کنونی به تنهایی تیم را به جلو می برد و اگر حمایت شود حتما ۳ سال دیگر قشقایی با قدرت و توانمند در لیگ برتر حضور خواهد داشت.

اکبری در خصوص داوری نیز بیان کرد: به داوری کاری ندارم، تیم داوری خودشان ناظر دارند وظیفه ما فقط فوتبال بازی کردن است و داوری وظیفه ما نیست.

لازم به ذکر است برانکو ایوانکویچ، سرمربی تیم پرسپولیس، در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی شرکت نکرد.

در مرحله یک سی و دوم جام حذفی عصر دیروز تیم قشقایی شیراز دلاورانه در ورزشگاه حافظیه به مصاف حریف پرقدرت خود پرسپولیس تهران رفت و در ضربات پنالتی با نتیجه هفت بر شش از سد سرخپوشان پایتخت گذشت تا شگفتی ساز جام حذفی شود.

منبع:  پایگاه تحلیلی خبری موج ما
برچسب ها: قشقایی ، پیروزی ، فوتبال ، اکبری
نظرات بینندگان